#session.IDIOMA.POST_TITLE#
Entidad dedicada a la mejora de calidad de vida
de personas con problemas de salud mental
07/10/2014

Un dia junts a Palafrugell

Ens expliquen com va anar

El passat Dimarts 16 de setembre un grup de residents i professionals de la Llar residència Francesc Tàrrega i Lleó XIII van venir de sortida a Palafrugell.

Després del viatge amb cotxe, ens vam trobar al centre del poble tots i vam esmorzar tots plegats un cafè i un entrepà per agafar forces.

De seguida vam començar amb “La ruta del Tren petit”. Una coneguda via verda que uneix Palafrugell amb Palamós i té una longitud d’ aproximadament uns 6 km, d’anada i 6 de tornada. Amb bicis llogades, amb bicis pròpies o caminant, tots vam poder gaudir del paisatge i de fer una mica d’exercici. Vam arribar fins a la platja del Castell, situada a Palamós i considerada com la platja més verge de tota la Costa Brava. Realment preciosa!

Abans de dinar, vam visitar la Residència de Palafrugell i vam prendre una beguda aprofitant el seu jardí i el dia tant bo que feia. Després vam anar a dinar a un restaurant i ja que era Dijous, vam poder gaudir d’una bona paella.

Va ser un dia diferent on tots vam passar-ho molt bé i on es vam poder conèixer els companys de Barcelona i Palafrugell. Segur que repetirem!

"Me levanté sobre las 6:30 h AM tomamos algo y la medicación. Cargamos 2 bicis y utilizado algunas herramientas, parches, bimba. Esperamos los tres coches y compañeros de Lleó XIII. Nos pusimos en carretera y tardamos 1 hora y pico. Al llegar nos encontramos con Belén y cuatro usuarios. Nos comimos un bocata y tomamos un café. Alquilamos 5 bicis  (2 horas). Cogimos el camino para bicis y fuimos hasta la playa. Descansamos un poco y nos mojamos los pies. La ida, mucho menos costosa que la vuelta (la ida casi toda bajada y la vuelta, más cuestas). Una cuesta la subí andando. Lo demás todo en bici. Ida 6,7 km y vuelta 6,7 km aproximadamente. Fuimos a visitar la resi. Tomamos un refresco y en el  bar restaurante la comida bien, pero entre el primer y segundo plato tardaron un rato. Cogimos los coches y vuelta a la resi (Barcelona)" Manuel Márquez. Resident Llar Residència Francesc Tàrrega (Barcelona).

"Mi experiencia de lo que en ese día hicimos fue muy enriquecedora. El poder conocer nuevos compañeros, hacer la ruta en bicis, comer todos juntos y fue un día de compartir agradable ". Juan Carlos. Resident Llar Residència Francesc Tàrrega (Barcelona).

“Tot un plaer compartir amb els companys de les residències de Barcelona un dia per Palafrugell. Desitgem us agradés la sortida i que torneu quan vulgueu. Va ser un dia diferent i nosaltres ho vam passar molt bé. Bona ruta ciclista, bon dinar i bona companyia. Gràcies i fins aviat”. Residents Llar amb Suport Marejol (Palafrugell).

Pots veure més fotos aquí.

KMK

Arep
Passeig Maragall, 124
08027 Barcelona (Spain)
Tel. +34 933 521 339
Fax +34 933 521 368
arep@arep.cat

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació.
Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies).
L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador.
Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.