#session.IDIOMA.POST_TITLE#
Entidad dedicada a la mejora de calidad de vida
de personas con problemas de salud mental
09/12/2015

La Cursa Tres Turons del passat 29 de novembre donava per conclusa la temporada 2015

Per acabar havia escollit aquesta prova que es realitzava a Barcelona ciutat, al barri d’Horta, primer perquè en feia gràcia acabar a prop de casa i segon perquè m’havien parlat molt bé d’ella, una cursa exigent (12 km i 510 metres positius) i que passava pel Parc Güell, pel Turó de les bateries antiaèries del Carmel i pel Parc de la Creueta del Coll, en definitiva, que podia gaudir d’unes bones vistes de la Ciutat Comtal.

La cursa començava a les 8:30, una mica abans vaig poder compartir conversa amb coneguts del barri, del gimnàs, del CEM Guinardó i fins i tot amb corredors de nivell que coincideixo en altres curses.

Tret de sortida, des de la parada de metro d’Alfons X, i de seguida el guanyador de les dues edicions anteriors va posar un ritme molt fort, en pujada, que va ser impossible de seguir, jo agafo el meu ritme i veig que estic entre els deu primers classificats. Agafem de baixada l’avinguda Montserrat i a travessem el parc del nen de l’Haro per començar a pujar fins al Turó del Carmel. Ja estic en cinquena posició i sembla que la carrera està definida. Entrellacem trams de pista en pujada amb altres de baixada, i també escales entremig, així serà tota la cursa.

Després de fer cim al primer turó, comencem una forta baixada, trepitgem asfalt, entrem al Parc Güell i anem cap al Turó del parc de la Creueta del Coll. Continuo cinquè i tinc a prop al sisè, intento forçar però noto les cames pesades. Baixada forta i pujada amb pendent, amb asfalt pel mig, abans d’arribar al Turó de la Rovira (bateries antiaèries), i des d’allà baixada, amb algun ”repechón” pel mig, per creuar l’avinguda Montserrat i bordejar el Parc de Les Aigües per arribar a meta en una més que meritòria quarta posició.

Una bona xocolata amb fartons per recuperar forces, una mica de xerrada amb els coneguts i donem per acabada una dura temporada. Temporada amb 17 curses que han acumulat més de 450 kilòmetres amb una mica de tot, moltes posicions de mèrit i gran experiència la viscuda a la Copa d’Espanya i altres competicions de nivell. Ara toca descansar i a preparar la propera temporada.

Per veure més fotos, clica aquí

KMK

Arep
Passeig Maragall, 124
08027 Barcelona (Spain)
Tel. +34 933 521 339
Fax +34 933 521 368
arep@arep.cat

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació.
Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies).
L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador.
Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.